Fuqi e Nuhatjes për Sjelljen e Njeriut

Pjekja e bukës, bari i sapo prerë, parfumi i luleve. Këto aroma shpesh lidhen me mendime të këndshme për një pjekës të preferuar, një pasdite vere, ose një dashnor të kaluar, duke na bërë të thithim thellë kur aroma na sjell në kujtesë kujtime të harruara prej kohësh. Por, pse aroma duket të zgjojë emocione kaq të fuqishme?

Aromat mund të ndikojnë në performancën tonë në punë, sjelljen dhe humorin. Erërat shkaktojnë reagime për shkak të lidhjeve tona personale me to. Një aromë ka një ndikim mbi ne sepse kemi lidhur atë aromë me një ngjarje të caktuar. Kjo quhet mësimi asociativ – një ngjarje ose objekt lidhet me një tjetër bazuar në përvojat individuale. Për shembull, kam një reagim të fortë pozitiv ndaj erës së kokosit, sepse ekspozita ime e parë ndaj një ere të fortë kokosi ishte përdorimi i kremit për diell me erë kokosi gjatë një pushimi në Hawaii. Pushimi është një kujtim i këndshëm, dhe e lidhi aromën e kokosit me atë kujtim të këndshëm, edhe pse aroma e kokosit është neutrale për të tjerët. Shumë njerëz e urrejnë erën e plehrave, por ajo mund të zgjojë një nostalgji të këndshme për dikë që është rritur në një fermë dhe e kujton fëmijërinë e tij me dashuri. Aromat mund të marrin konotacione pozitive ose negative në varësi të mënyrës si është parë ngjarja që lidhet me to.

Sipas Shoqatës Amerikane të Psikologjisë, aftësia për të zbuluar kimikate në mjedis është e zakonshme për të gjitha krijesat e gjalla. Rëndësia e shqisës së nuhatjes është komplekse sepse ne nuk kemi gjuhën për ta përshkruar atë mirë. Krahasimi i një arome me një tjetër është pothuajse mënyra e vetme për të përshkruar një aromë.

Studimet kanë treguar se fetuset në mitër që ekspozohen ndaj aromave të dallueshme preferojnë ato erëra si foshnja. Këto preferenca vazhdojnë edhe në moshën e rritur.

Gjithashtu, e komplikuar shqisa e nuhatjes është fakti që aromat kalojnë përmes qendrave të kujtesës dhe emocioneve para se të përpunohen nga truri. Kujtimet e lidhura dhe konteksti luajnë një rol të rëndësishëm në perceptim. Sistemi olfaktor është shumë i përshtatshëm për mësimin asociativ sepse është i lidhur me sistemin limbik dhe pjesët e trurit që përpunojnë emocionet dhe promovojnë mësimin asociativ. Sistemi limbik është një grup strukturash në tru që ndihmojnë në ndikimin e emocioneve, humorit, kujtesës dhe sjelljes. Ndonjëherë quhet pjesa primitive e trurit, sepse të njëjtat struktura janë gjetur në trurin e mamiferëve të hershëm. Nuhatja është e vetmja shqisë që lidhet kështu, e cila ndihmon për të shpjeguar pse aromat zgjojnë reagime kaq të fuqishme emocionale.

Si Aromat Ndikojnë në Humor dhe Mirëqenie?

Mësimi asociativ mund ta bëjë një person të preferojë një aromë mbi një tjetër, por gjithashtu mund të shpjegojë se si aromat ndikojnë në humorin dhe sjelljen tonë. Studimet mbi ndikimin e aromave kanë treguar se emocionet ndikojnë në mendimet dhe veprimet tona. Njerëzit në humor pozitiv janë më krijues se ata që përjetojnë emocione negative. Ekspozimi i njerëzve ndaj një arome të këndshme që ata e pëlqejnë ndikon në aftësinë e tyre për të zgjidhur probleme krijuese. Humor pozitiv është lidhur me performancë dhe produktivitet më të mirë. Aromat e këndshme rrisin sjelljen pozitive si përfundimin e detyrave më efikas dhe ndihmën për të tjerët. Ekspozimi ndaj aromave të këndshme është gjithashtu gjetur të përmirësojë performancën në detyra komplekse ose të lodhshme. Nga ana tjetër, ekspozimi ndaj aromave të pakëndshme pengon gjykimin dhe bën që subjektet të jenë më të pakujdesshme.

Një studim i fundit gjeti se shëndeti fizik mund të ndikoheshin nga pritshmëritë për një aromë. Pjesëmarrësit në studim me astmë u ndanë në dy grupe që u ekspozuan ndaj një arome të fortë. Gjysma u tha se aroma mund të zvogëlonte simptomat e astmës, ndërsa gjysma tjetër u tha se do të përkeqësonte ato. Pjesëmarrësit që besuan se aroma do të përkeqësonte astmën e tyre jo vetëm që raportuan më shumë shqetësime, por ata përjetuan gjithashtu më shumë inflamacion të mushkërive.

Si Ndikojnë Aromat në Perceptimin e Produkteve dhe Të Shpenzuarit

Aromat e përdorura siç duhet mund të krijojnë kujtime të mira dhe të ndikojnë në sjelljen e konsumatorëve. Studimi “Proustian Products are Preferred: The Relationship Between Odor-Evoked Memory and Product Evaluation,” shqyrtoi lidhjen ndërmjet aromës së locionit dhe perceptimit të konsumatorëve. Rezultatet treguan se produktet me aroma që shkaktonin kujtime të forta emocionale perceptoheshin si superiore ndaj të njëjtit produkt pa ato aroma. Produkti që krijoi kujtimet më pozitive emocionale u gjykua nga konsumatori si një produkt më i mirë dhe u mbajt mend më mirë. Ky ndikim i aromës mund jo vetëm të krijojë ndjenja të mira tek konsumatori, por gjithashtu mund të ndikojë në sjelljen e tij për të kujtuar dhe blerë produktet që krijojnë ndjenjat më të mira.

Ofro një Eksperiencë të Përsosur për Klientët

Krijimi i një lidhjeje emocionale me klientët tuaj fillon me aromatizimin e duhur. Lidhjet emocionale përmes aromatizimit ambiental mund të lidhin zemrën e klientëve me shpirtin e markës tuaj. Aromatizimi ambiental përmes ajrit të aromatizuar është një mënyrë e fuqishme për të arritur klientët duke i angazhuar ata përmes ndikimit të aromës në nivel emocional.

Shfrytëzoni mundësinë e aromatizimit ambiental për të krijuar një përvojë unike dhe për të përmirësuar markën tuaj dhe biznesin tuaj.

Zbuloni si mund të ndihmojmë markën tuaj…

Me klientët që janë gjithnjë e më të vetëdijshëm për zgjedhjet e tyre, markat e hoteleve duhet të adoptojnë një kombinim të mirë strategjish të brendshme.

Zbuloni si mund t’ju ndihmojmë të krijoni një lidhje emocionale përmes aromave që mund të kenë një ndikim të madh në biznesin dhe markën tuaj.

Na Kontaktoni