Shqisa e Nuhatjes dhe Efektet e Saj në Atmosferën e Hoteleve dhe Kazinove

Imagjinoni skenarin e mëposhtëm: Hyni në hollin e një hoteli dhe ndjeni papritmas një ndjesi qetësie, sikur të ndiheni pak më shumë si në shtëpinë tuaj. Nëse hoteli që po hyni është një korporatë shumëkombëshe, mund të filloni të lidhni atë ndjesi me markën e hotelit, duke ju bërë të ndiheni më të qetë çdo herë që hyni në një holl.

Ky është një dizajn i qëllimshëm. Për dekada, hotelet dhe kazinotë kanë përdorur aromatizimin e qëllimshëm të ambienteve të tyre për të zgjuar ndjenja pozitive dhe për të krijuar aroma të nënshkruara që janë të dizajnuara për të ndërvepruar me trurin tuaj dhe për të nxitur më shumë asocioime pozitive me markën e tyre.

Hunda juaj është një organ jashtëzakonisht i fuqishëm. Për shkak të mënyrës se si funksionon truri ynë, aftësia juaj për të nuhatur gjërat përpunohet drejtpërdrejt nga truri pa asnjë mendim të ndërgjegjshëm ose analizë. Kjo është arsyeja pse hunda dhe aftësia juaj për të nuhatur mund të shkaktojnë kujtime dhe ndjenja.

Aftësia juaj për të nuhatur, dhe aftësia e saj për të shkaktuar ndjenja dhe emocione të fuqishme, nuk ka kaluar pa u vënë re nga marketuesit. Hulumtimet e disponueshme tregojnë se hunda juaj mund të jetë një faktor i fuqishëm ndikues në sjelljen e konsumatorëve, duke inkurajuar klientët të blejnë më shumë produkte, të kenë një mendim më të mirë për markën, dhe të qëndrojnë më gjatë në një lokacion fizik.

Megjithatë, ka dy industri të veçanta që janë ndikuar nga ideja e aromatizimit ambiental: Hotelet dhe kazinotë. Të dyja kanë bërë punë të konsiderueshme në krijimin e aromave të nënshkruara dhe përdorimin e shpërndarjes së aromave për të nxitur emocione të caktuara tek klientët e tyre. Në fakt, e gjithë ideja pas marketingut të aromave ka filluar praktikisht në hotele dhe kazino, të cilat e përdorën për herë të parë për të mbuluar erërat jo të këndshme.

Marketingu me aromë mund të jetë një mjet shumë i fuqishëm. Ja një pasqyrë më e afërt se si hotelet dhe kazinotë po e përdorin atë dhe çfarë mund të bëjë biznesi juaj për të shfrytëzuar shkencën pas aromave.

Aromatizimi Profesional në Hotele

Aromatizimi i hollit të hotelit është bërë një pjesë shumë e rëndësishme e punës për të gjitha hotelet. Aroma e duhur profesionale mund të jetë një pjesë kritike e markës së përgjithshme, dhe kjo e ka bërë punën e krijimit të një asocimi pozitiv me aromën e hollit të hotelit edhe më të rëndësishme.

Hotelet përpiqen të krijojnë një aromë pozitive ambientale për shumë arsye. Për dekada, hotelet kanë krijuar aroma specifike për të theksuar markën e tyre, duke i bërë klientët të lidhen atë aromë me emocionet pozitive që hoteli në fjalë shpreson të zgjojë. Në fakt, aromat shpesh janë të njëjta për të gjithë markën e hotelit, duke e bërë dikë të ndjehet të njëjtat emocione kur hyn në një hotel në çdo pjesë të botës. Në këtë kuptim, aromat mund të jenë po aq të rëndësishme për një markë sa logoja ose skema e ngjyrave të saj.

Aromat në hotele janë zakonisht të dizajnuara për të zgjuar emocione specifike: Paqe, rehati, dhe shtëpi. Ky, sigurisht, është lloji i ndjesisë që një hotel është i gatshëm të krijojë kur dikush hyn në ndërtesën e tij. Pasi aromat janë efektive në krijimin e emocioneve që lidhen me këto erëra, hotelet investojnë gjithnjë e më shumë kohë në krijimin e aromës së duhur që mund të tërheqë një klient për të pasur ndjenja më pozitive për markën e tyre, dhe kështu të qëndrojë me ta më gjatë.

Aromatizimi Ambiental në Kazinotë

Atmosfera e kazinove, si aromatizimi i hollit të hotelit, krijohet me përdorimin e vajrave që përzihen dhe shpërndahen në kanalet e ajrit të një kazinoje. Prej andej, aroma shpërndahet në gjithë katin e kazinosë, ku e ndjen subtilisht një klient. Këto sisteme janë përdorur që nga fillimi i viteve 1990.

Krijimi i një arome të mirë në një kazino mund të jetë i vështirë, por me udhëzim të duhur, mund të bëhet. Kazinotë shpesh ndjekin udhëzime nga lokacioni: Aromat brenda një kazinosh janë të lidhura me kujtime të këndshme të klimës lokale, duke bërë që dikush të ndjehet më të qetë dhe si në shtëpinë e tij.

Hulumtimet mbi aromat në kazinotë kanë treguar se si ato mund të inkurajojnë klientët të qëndrojnë më gjatë dhe të shpenzojnë më shumë para. Për shembull, në një studim të njohur të vitit 1992, psikiatri dhe neurologu Dr. Alan Hirsch gjeti se lojtarët shpenzonin më shumë se 45% më shumë para kur një kazino ishte qëllimisht mbushur me një aromë të këndshme. Duke spekuluar mbi mundësitë e mundshme, Dr. Hirsch e spekuloi këtë për shkak se aromat e këndshme nxisin ndjenja tek një person që i bëjnë ata më të relaksuar dhe më të gatshëm për të shpenzuar më shumë para.

Studimet më të fundit kanë arritur në konkluzione të ngjashme. Një studim i vitit 2010 zbuloi se aromat më të mira do të thotë më shumë para të shpenzuara në makinat e fatit.

Eksaminime të tjera kanë gjetur se kazinotë do të krijonin qëllimisht një aromë unike, një që përdoruesit kanë më shumë mundësi ta lidhnin me atë kazino. Nëse bëhet siç duhet, ajo do të zgjojë ndjenja pozitive dhe do t’i lidhe këto ndjenja me aromën e kazinosë. Në përgjithësi, ka një larmi të gjerë aromash të këndshme që një kazino mund të përdorë për të përmirësuar markën e saj dhe për t’u bërë vizitorët më të rehatshëm.

Marketingu me Aromë mund të jetë një Pjesë e Rëndësishme e Psikologjisë së Perceptimit të Kazinove

Kazinotë janë të njohura për dritat e ndritshme, për mungesën e orëve, dhe për mungesën e dritareve, me idenë se të gjitha këto faktorë e bëjnë dikë më të mundshëm për të qëndruar, për të luajtur dhe për të shpenzuar më shumë para. Krijimi i atmosferës së duhur të kazinosë është një pjesë e rëndësishme e marketingut të përgjithshëm për kazinotë.

Kontaktoni me ne dhe le të krijojmë aromën e duhur që thekson markën tuaj.

Zbuloni si mund të ndihmojmë markën tuaj…

Me klientët që janë gjithnjë e më të vetëdijshëm për zgjedhjet e tyre, markat e hoteleve duhet të adoptojnë një kombinim të mirë strategjish të brendshme.

Zbuloni si mund t’ju ndihmojmë të krijoni një lidhje emocionale përmes aromave që mund të kenë një ndikim të madh në biznesin dhe markën tuaj.

Na Kontaktoni