Sipas kërkimit të Lindstrom (2009), u tregua se nëse kombinohet një foto me një aromë përputhëse, ajo perceptohet dhe mbahen më mirë në kujtesë.
Osterberg (2008) argumentoi se aroma mund të ketë një ndikim të fuqishëm në ambient, humor dhe sjellje, por që për të qenë efektive, ajo duhet të jetë e lidhur qartë me shërbimin, situatën ose hapësirën. Duke parë këto deklarata, aroma ka një ndikim tek njerëzit. Por ajo ka ndikim vetëm kur njerëzit mund të kujtojnë një objekt të caktuar të lidhur me atë aromë të veçantë.
Industria e marketingut të aromave dhe kërkimi që e mbështet atë, paraqesin rezultate shumë interesante për marketerët. Një studim mbështet se 84% e njerëzve kishin më shumë mundësi të blinin (në këtë kërkim këpucë), ose t’i pëlqenin më shumë, në një dhomë të aromatizuar. U gjetën efekte pozitive në ndërveprimet e sjelljes gjatë blerjes, kënaqësisë dhe kënaqësisë kur tipi i aromës dhe muzika ishin të kombinuara me njëra-tjetrën.
Kur si aroma ashtu dhe muzika ishin ose të ulura ose të larta në stimuj, Spangenberg (2005) gjithashtu gjeti se kur muzika dhe aroma ishin në përputhje me njëra-tjetrën (muzikë Krishtlindjesh dhe aroma Krishtlindjesh), kjo çoi në vlerësime më të larta të mjedisit të shitjes me pakicë. Hirsch (1995) ka treguar në një kazino se një aromë e këndshme ambientale lidhur me 45% më shumë të ardhura se zonat e makinave të fatit pa aromë. Fakte interesante rreth shqisës së nuhatjes dhe aromave.
Ka mjaft prova që tregojnë se përvoja e klientit është ndryshuesi më i rëndësishëm i lojës për suksesin e biznesit. Një studim i Walker në vitin 2013 parashikoi që deri në vitin 2020, përvoja e klientit do të kalojë çmimin dhe produktin si dalluesin kryesor të markës. Një studim tjetër i Synchrony Financial në vitin 2015, i cili anketooi mbi 1000 blerës, zbuloi se më shumë se gjysma e blerësve thonë se do të paguanin një çmim më të lartë për përvojat e klientëve që vlerësojnë më shumë.
Me klientët që tani janë gjithnjë e më të vetëdijshëm për zgjedhjet e tyre të markave dhe preferencat e qarta për ndërfaqen e interaksionit dhe kanalin e blerjes, markat e shitjeve me pakicë duhet gjithashtu të adoptojnë një kombinim të mirë të strategjive online dhe në dyqan.
Si Ndikon Aroma
në Sjelljen Njerëzore?
Aromat që kthejnë kujtime pozitive nxisin marrjen e vendimeve, duke përmirësuar përvojën e klientëve në retail.
Nuhatja shpesh është paralajmërimi i parë i sigurisë apo rrezikut, mikut apo armikut. Aromat kanë fuqinë të drejtojnë sjelljen tuaj në një nivel instinktiv dhe nënndërgjegjeshëm. Fatmirësisht, ju mund të shfrytëzoni fuqinë e nuhatjes dhe ta përdorni në mënyrë të vetëdijshme në avantazhin tuaj.
Është ironike që shumica e njerëzve nënvlerësojnë fuqinë e aromës. Aromat kanë aftësinë të nxisin si gjendje psikologjike pozitive, ashtu edhe negative dhe reagime brenda disa milisekondash.
Nga një këndvështrim evolutiv, një aromë negative, si ajo e një kafshe të vdekur, mund të shkaktojë një refleks të menjëhershëm për të ikur.
Një aromë pozitive, si ajo e dru të djegur ose biskotave të pjekura, mund të shkaktojë një ndjenjë sigurie dhe dëshirën për t’u kujdesur dhe lidhur me të tjerët, ndërkohë që relaksoheni dhe tretni.
Cilat Aromat Shkaktojnë Kujtime të Gjërave të Kaluara për Ju?
Në Remembrance of Things Past, Marcel Proust ilustron se si aroma është e lidhur me përvojat e jetës së hershme të ruajtura në engramet e memories në rrjetet nervore specifike. Proust përshkruan qartë se si kujtimet e fjetura të fëmijërisë rikthehen në ndërgjegje me intensitetin e tyre origjinal kur protagonisti i historisë së tij zhyt një biskotë madeleine në një filxhan çaji.
Kërkuesit e quajnë këtë “efektin e kujtesës Proustian.” Kujtimet e fëmijërisë që lidhen me aromën qëndrojnë me njerëzit gjatë gjithë jetës. Kohët e fundit, Rachel Herz nga Universiteti Brown, dhe Haruko Sugiyama dhe kolegët e saj nga Kao Corporation në Japoni kryen një studim për të identifikuar se si aroma e një produkti shkakton kujtime emocionale personale dhe ndikon në tërheqjen e një produkti tek konsumatorët e mundshëm.