Blog dhe Lajme
Zgjidhje Profesionale të Aromatizimit dhe Aplikime të Aromatizimit për Bizneset
Pavarësisht se sa intuitive ose e trajnuar mund të jetë ekipi juaj i shërbimit ndaj klientëve, përpara se ky shërbim të ketë mundësinë të ndikojë, aroma krijon atmosferën. Këto pak momente janë jetike për të hapur rrugën për shitjet dhe lidhjet, prandaj kur klientët tuaj marrin frymën e parë brenda dyqanit tuaj, zyrës, ose sallonit […]
Read MoreSi mundet Aroma të Ndryshojë Biznesin Tuaj
Një ndër veprimet më të zakonshme të njerëzve kur blejnë është përdorimi i shqisave të tyre. Ata shikojnë paketimin dhe produktin. Nëse një produkt është i butë, si një batanije, ata përdorin shqisën e prekjeve. Po ashtu, shqisa e nuhatjes është një komponent kryesor në mënyrën se si konsumatorët bëjnë blerjet. Imagjinoni të hyni në […]
Read MoreZgjidhje Aromatizimi Ambiental për Bizneset
Kur komoditeti, përqendrimi, ose relaksimi kërkohet në jetën tonë të përditshme, këshilla e përhershme është gjithmonë e njëjtë: merrni një frymë të thellë. Kjo tregon sa e rëndësishme është aroma për perceptimin dhe është arsyeja pse aromatizimi ambiental po bëhet një veçori thelbësore për emrat më të mëdhenj në biznesin modern. Shërbime Aromatizimi për Bizneset […]
Read MoreSi Nuhatja Juaj Mund të Ndryshojë Perceptimin e Cilësisë
Nga të gjitha shqisat tona, nuhatja shpesh është më e nënvlerësuara, megjithatë ka një ndikim të madh në mënyrën se si e shohim botën rreth nesh. Aroma e duhur mund të marrë një hapësirë të zakonshme dhe ta ngrijë atë në një hapësirë që perceptohet si luksoze dhe e nivelit të lartë. Po ashtu, një […]
Read MoreÇfarë Ka në Një Aromë? Përshembull më shumë klientë të lumtur!
Mendoni për herën e fundit që hyni në një dyqan. A e mbani mend aromën që përhapet në ajër? Ndoshta nuk e mbani mend këtë detaj, por mund të jeni kthyer për të blerë më shumë mallra se çfarë keni menduar, thjesht sepse pronari i dyqanit po përdorte një strategji efektive marketingu: aromatizimi ambiental. Studimet […]
Read MoreProduktiviteti me Aromën e Duhur
Sot, ka shumë mënyra të ndryshme për të reklamuar produktet dhe shërbimet për konsumatorin mesatar. Të tërheqësh interesat është vetëm një strategji kur bëhet fjalë për përpjekjet e suksesshme të markimit. Aromatizimi ambiental është një strategji që mund të jetë shumë produktive për hotelet, dyqanet me pakicë dhe biznese të ndryshme tregtare. Ky është një […]
Read MoreAromatizimi Ambiental & Sjellja e Konsumatorëve
Hulumtimet shkencore kanë zbuluar se shqisa e nuhatjes tek njeriu është më e fuqishmja nga pesë shqisat, e aftë të zgjojë kujtime dhe të nxjerrë emocione më shumë se çdo shqisë tjetër që njeriu ka. Studimet kanë treguar se njerëzit kanë aftësinë të zbulojnë mbi një milion lloje të ndryshme aromash. Sigurisht, disa nga këto […]
Read MoreFuqi e Nuhatjes për Sjelljen e Njeriut
Pjekja e bukës, bari i sapo prerë, parfumi i luleve. Këto aroma shpesh lidhen me mendime të këndshme për një pjekës të preferuar, një pasdite vere, ose një dashnor të kaluar, duke na bërë të thithim thellë kur aroma na sjell në kujtesë kujtime të harruara prej kohësh. Por, pse aroma duket të zgjojë emocione […]
Read MoreShqisa e Nuhatjes dhe Efektet e Saj në Atmosferën e Hoteleve dhe Kazinove
Imagjinoni skenarin e mëposhtëm: Hyni në hollin e një hoteli dhe ndjeni papritmas një ndjesi qetësie, sikur të ndiheni pak më shumë si në shtëpinë tuaj. Nëse hoteli që po hyni është një korporatë shumëkombëshe, mund të filloni të lidhni atë ndjesi me markën e hotelit, duke ju bërë të ndiheni më të qetë çdo […]
Read More